Mobil


VSTUP do zákaznické zóny

Mobilní tarify
pro každého


AKCE listopad, prosinec


Neomezené volání

0 volných SMS

30 GB dat

 

449 Kč 639 Kč

*cena po dobu trvání smlouvy


Neomezený 30GB+


Neomezené volání

Neomezené SMS

30 GB dat

699 Kč

Neomezený 40GB


Neomezené volání

bez volných SMS

40 GB dat

739

Neomezený 40GB+


Neomezené volání

Neomezené SMS

40 GB dat

799 Kč



Laudatio 50


50 volných minut

50 volných SMS

3,5 GB dat

volání v síti ZDARMA

259 Kč

Laudatio 50


50 volných minut

50 volných SMS

7,5 GB dat

volání v síti ZDARMA

389 Kč

Neomezený


Neomezené volání

Neomezené SMS

3,5 GB dat

 

449

Neomezený


Neomezené volání

Neomezené SMS

7,5 GB dat

 

549 Kč


Všechny tarify


Volání v síti Erbia je ZDARMA a není zahrnuto do volných minut.

  Neomezené volání, bez volných SMS Neomezené volání, neomezené SMS
30 GB dat + Internet furt 639 Kč 699 Kč
40 GB dat + Internet furt 739 Kč 799 Kč
 

Laudatio 50

50 volných minut + 50 volných SMS

Laudatio 150

150 volných minut + 50 volných SMS

Neomezený

neomezené volání i SMS
bez internetu 99 Kč - -
3,5 GB + Internet furt 259 Kč 299 Kč 449 Kč
7,5 GB + Internet furt 389 Kč 439 Kč 549 Kč

Uvedené ceny jsou včetně DPH. Při zřízení služby může být požadována vratná kauce ve výši 1000 Kč.

Nejčastější dotazy k mobilním tarifům

Jak si objednat mobilní tarif?
Jednoduše odešlete nezávaznou poptávku nebo kontaktujte naše zákaznické centrum. S přechodem k nám vám rádi pomůžeme. Pokud si nepožádáte o převod svého čísla, nové číslo vám přidělíme automaticky.

Je to opravdu neomezené?
Neomezené volání dáváme na čísla, která začínají 2,3,4,5,6,7 a 91. Volání na čísla začínající 1 a 8 kromě 800 a 9 je za peníze. Neomezené SMS doručujeme zdarma na čísla, která začínají 2,3,4,5,6,7. Volání je účtováno v režimu 60+1

Zákaznická zóna
Ve specializované zákaznické zóně pro mobilní služby si můžete upravit nastaveních svých mobilních služeb VSTUP do zóny.

Ceník
Kompletní ceník včetně informací o volání v zahraničí (Roaming) a do zahraničí naleznete ZDE.

Volání v síti ZDARMA?
Ano. Hovory v celé síti Laudatio jsou za 0 Kč a nezapočítávají se do volných minut. Převeďte celou rodinu a volejte neomezeně i s tarify Laudatio 50

Můžu tarif změnit?
Ano. V případě, že vám zvolený tarif nevyhovuje, lze ho 1× měsíčně změnit na jakýkoliv jiný z naší nabídky.

Mohu využít eSIM?
Je nám líto, ale eSIM nepodporujeme. Všechny naše SIM karty jsou ve formátu 3v1, a lze je vložit do libovolného telefonu ať se jedná o formát Standard, Micro, nebo Nano.

Mohu si přenést svoje číslo?
Samozřejmě. K převodu potřebujete kód OKU, nebo ČVOP. Pokud chcete převést vaše stávající číslo, přidejte ho do poznámky v poptávkovém formuláři. Pokud si nepožádáte o převod svého čísla, nové číslo vám přidělíme automaticky.

Jsou mobilní tarify bez závazku?
Všechny naše mobilní tarify pro domácnosti jsou bez závazků. Vaše číslo si můžete kdykoliv přenést jinam a to obratem.

Jak je to s roamingem a voláním do zahraničí?
Roaming pro Evropskou Unii, Norsko, Lichtenštejnsko a Velkou Británii a Island Vám zapneme automaticky a budete za něj platit jako když jste jako doma, takže voláte a SMSkujete podle svého tarifu. Objem dat máte stejný. V tarifu Internet napořád můžete využít maximálně 20 GB. Ceny pro zbytek světa a za volání do ciziny naleznete v ceníku.

Jaká je rychlost internetu v tarifu?
Naše tarify poskytují maximální dostupnou rychlost, kterou Váš telefon umí, což je u LTE 300 Mb/s a 500 Mb/s v tarifech které jsou s rychlostí 5G. Po vyčerpání limitu vám automaticky zadarmo zapneme Internet furt s rychlostí 256/64 kbit/s, takže vám dál pojede Messenger, WhatsApp, Internetové bankovnictví, navigace nebo mapy. Pustíte si hudbu ze Spotify a Apple Music, a budete si moc dále prohlížet Facebook a mobilní verze webových stránek. Co vám na internetu furt určitě nepůjde, je streamované video.
Tarif 30000MB dat: 10GB plnou rychlostí, 20GB rychlost 2Mbps, po vyčerpání 256/64kbps
Tarif 40000MB dat: 20GB plnou rychlostí, 20GB rychlost 2Mbps, po vyčerpání 256/64kbps

Jak si zase můžu zrychlit internet?
To bohužel nemůžete. Doporučujeme proto zvolit tarif s větším objemem dat.

Co se bude dít po odeslání poptávky?
Pokud zákazník rovnou sám odešle poptávku, ozve se mu na vyplněný telefon pracovník zákaznického centra, aby se ujistil, že si zákazník vybral vhodnou službu a má všechny potřebné informace. Pokud je vše OK, zákaznické centrum zpracuje objednávku a připraví smluvní dokumentaci na jedné z našich poboček dle dispozic klienta. Cenu paušálu vám zkrátíme podle toho kdy SIM aktivujeme. Pokud si vyberete přenos čísla, tak se SIM sama aktivuje k datumu přenosu, o kterém Vám dáme 4 dny předem vědět.