Mobil

OKU

Převod (portace) čísla od jiného operátora, OKU


Chcete, abychom převod vyřešili za vás? Nejjednodušší cestou je předat nám OKU kód.


Pokud si chcete výpověď u stávajícího operátora vyřešit sami, pak kontaktujte svého stávajícího operátora a podejte výpověď z důvodu přenesení svého čísla. Od opouštěného operátora si vyžádejte Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele služeb (ČVOP). Toto číslo potřebujeme pro úspěšné přenesení vašeho čísla do sítě Laudatio (ERBIA MOBILE s.r.o.).


  • V síti Vodafone zavolejte na číslo *077, máte-li předplacenou kartu. Pokud máte paušál, pošlete výpověď poštou na adresu Vodafone, nebo navštivte prodejnu Vodafone.
  • V síti O2 Czech Republic zavolejte na *33, máte-li předplacenou kartu. Pokud máte paušál, podejte výpověď osobně na prodejně, nebo ji zašlete poštou.
  • V síti T-Mobile zavolejte na 4603 (+420 603 603 603) a požádejte o ČVOP.

Poté zašlete ČVOP emailem na adresu info@grapesc.cz.


Jakmile s vámi naše zákaznické centrum vyřeší podpis smlouvy, bude vás informovat o určeném datu přenosu vašeho telefonního čísla (datum přenosu je zpravidla za 14 dní od zpracování smlouvy).


  • Prostřednictvím České pošty obdržíte doporučeně novou SIM kartu se stejným telefonním číslem, která bude v síti Laudatio aktivní v den přenosu; den přenosu Vám bude sdělen při zpracování smlouvy.
  • V případě vyhotovení SIM karty se zcela novým telefonním číslem obdržíte SIM kartu již aktivní.
  • V případě výměny SIM karty obdržíte SIM kartu neaktivní. Pro její aktivaci nám zašlete sériové číslo nové SIM karty a telefonní číslo.
  • V 0:00 hodin dne přenesení čísla vypne stávající operátor SIM kartu ve svých systémech (doporučujeme kartu před půlnocí z telefonu vyndat a již ji nepoužívat, aby nedošlo k naúčtování dalšího dne poskytování služeb u stávajícího operátora). Následně proběhne přenos a nejpozději v 6:00 ráno je SIM karta aktivována v systémech Laudatio.
  • Vložte do svého mobilního telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi.
  • Vraťte původní SIM kartu původnímu operátorovi, pokud ji od Vás žádá.

OKU kód


Díky OKU (ověřovací kód účastníka) dokážeme přenést vaše stávající služby bez nutnosti podávat výpověď tak, aby na sebe vše plynule navazovalo. Nezaplatíte tak ani o korunu více kvůli překrývání služeb.


Zjištení OKU Blesk Mobil

OKU naleznete v internetové samoobsluze BLESKmobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.bleskmobil.cz/selfcare/ na kartě Osobní údaje pod volbou Zobrazit OKU kód ve spodní části karty.



Zjištění OKU Mobil.cz

OKU naleznete v internetové samoobsluze Mobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.mobil.cz na kartě Přenést čislo pod volbou Chci odejít.



Zjištění OKU Kaktus

OKU snadno zjistíte v klientské sekci Moje služby na internetových stránkách www.mujkaktus.cz/moje-sluzby. Po přihlášení v menu v pravém horním rohu zvolte položku Nastavení. V pravé dolní části stránky Nastavení klikněte v položce Rozloučení s kaktusem na volbu Získat OKU.



Zjištění OKU Sazka Mobile

OKU naleznete v internetové samoobsluze SAZKAmobil na internetových stránkách samoobsluha.sazkamobil.cz na kartě Přenos čísla pod volbou Přenos od SAZKAmobilu.



Zjištění OKU Tesco Mobile

OKU si vyžádáte formou SMS v předepsaném tvaru s vaším PUK kódem. Přesný tvar SMS získáte v samoobsluze TESCO mobile na internetových stránkách samoobsluha.tescomobile.cz. Po přihlášení v dolní části levého menu zvolte položku Přenos čísla volbu Chci přenést číslo, která otevře chat. Do chatu napište “chci oku kód” a řiďte se instrukcemi v odpovědi chatbotu.



Zjištění OKU T-Mobile

OKU u T-Mobile zjistíte jednoduše ve vaší zákaznické sekci (Můj T-Mobile) na webu muj.t-mobile.cz. Po přihlášení najeďte na Moje smlouva a v sekci Přehled Účastnických smluv klikněte na Zobrazit ověřovací kód účastníka. OKU kód se vám zobrazí po zadání vašeho hesla pro komunikaci s T-Mobilem.


Alternativně můžete zavolat na linku +420 603603603



Zjištění OKU O2

Zákazníci s paušálem O2: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s Vaším telefonním číslem a v kartě produktu sjeďte úplně dolů k odkazu Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU). OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání Vašeho administrátorského hesla.


Zákazníci s paušálem O2 Spolu: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici Moje služby > O2 Spolu. V seznamu služeb v tarifu rozklikněte číslo které přenášíte. V detailu služby sjeďte úplně na konec stránky k položce Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU). OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání Vašeho administrátorského hesla.


Zákazníci s předplacenou kartou: Pro získání OKU kontaktujte operátora telefonicky na čísle *11 nebo přes chat v online samoobsluze Moje O2. Po ověření prostřednictvím hovoru nebo PUK kódu Vám bude OKU zasláno formou SMS.



Zjištění OKU u Vodafone

Tarifní zákazník: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Můj Vodafone na internetových stránkách www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení úplně dolů v patičce klikněte Nastavení služeb > Služby. Sjeďte dolů na konec stránky k sekci Ostatní a zvolte Kódy pro přenos čísla > Vyřeším si sám > Zobrazit.


Předplacená karta: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Můj Vodafone na internetových stránkách www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení úplně dolů v patičce klikněte na Nastavení služeb > Služby. Sjeďte dolů na konec stránky k sekci Ostatní a zvolte Kódy pro přenos čísla > Vyřeším si sám > Zobrazit.